![]() |
![]() |
![]() |
Zakres obowiązków:
- Analiza dokumentacji projektowej,
- Opracowanie przedmiarów i samodzielna wycena urządzeń i robót budowlanych,
- Pozyskiwanie ofert na urządzenia i armaturę (kotły, pompy, wymienniki, zawory) oraz usługi podwykonawcze (przygotowywanie, wysyłanie zapytań ofertowych i wybór najkorzystniejszej oferty),
- Negocjowanie cen z podwykonawcami i dostawcami,
- Kontraktacja robót,
- Tworzenie i prowadzenie baz danych podwykonawców i dostawców,
- Tworzenie i realizowanie harmonogramu dostaw i zamówień niezbędnych dla realizacji budowy,
- Wyszukiwanie, wybór, kontrola wszystkich dostawców potrzebnych do realizacji budowy,
- Współpraca z dostawcami krajowymi i zagranicznymi w zakresie realizacji budowy,
- Wyszukiwanie nowych dostawców i budowanie relacji i współpracy,
- Wyszukiwanie alternatywnych rozwiązań w przypadku zagrożenia terminów dostaw,
- Współpraca z projektantami, dostawcami,
- Współpraca z pozostałymi działami firmy,
- Kompletacja i archiwizacja dokumentacji wymaganej do odbioru robót i dostaw.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, inżynieria środowiska, budownictwo, energetyka, lub podobne
- Minimum 2-letnie doświadczenie w branży ogólnobudowlanej (w szczególności na budowie lub w wycenie robót/ przygotowaniu produkcji),
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- Zdolności negocjacyjne i umiejętność budowania realizacji z dostawcami
- Obsługa MS Office, AutoCAD, programów do przedmiarowania,
- Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- Umowę o pracę
- Atrakcyjne warunki finansowe
- Przyjazną atmosferę pracy
- Samodzielność i realny wpływ na rozwój firmy
- Dofinansowanie do kart sportowych
- Bony świąteczne, ubezpieczenia grupowe, pożyczki dla pracowników na cele mieszkaniowe, wczasy pod gruszą w ramach ZFŚS
- Prywatną opiekę medyczną
- Spotkania integracyjne
- Brak dress codu