Od początku działalności CES, jednym z priorytetów było utrzymanie usług serwisowych na najwyższym, powtarzalnym poziomie.
Każdy klient oczekuje szybkiej reakcji i precyzji w działaniu, co nie jest łatwe, gdy instalacje pokrywają teren całej Polski i dzieli nas nierzadko 600-700 km drogi.
System zdalnej łączności CUMULUS Connect naprzeciw wymaganiom przemysłu 4.0
Dzięki CUMULUS Connect CES wkroczył w przemysł 4.0 w pełni przygotowany, jednocześnie realizując potrzeby klientów. Wprowadzenie tej nowoczesnej usługi zwiększyło dyspozycyjność uruchomionych systemów oraz poprawiło komfort pracy nie tylko programistom i automatykom, ale również mechanikom i menadżerom działów technicznych.
Z naszych łączy korzystają właściciele, dyrektorzy i kadra pracownicza fabryk, biogazowni czy oczyszczalni, a to nie wszystko. System jest cały czas rozwijany i daje coraz ciekawsze możliwości, jak choćby generowanie raportów i statystyk pracy urządzeń, rozsyłanie powiadomień o nieplanowanych postojach czy przypomnienia o serwisie. Z systemem CUMULUS Connect odległość od instalacji przestaje mieć znaczenie.
Gdy potrzebne jest wsparcie techniczne na obiekcie
Zdalny nadzór nad urządzeniem
Dostęp do rozproszonych sterowników w uruchamianej linii technologicznej
CES ma na to receptę. Bezpieczne połączenie VPN w oparciu o serwer połączeń serwisowych CUMULUS. Wystarczy moduł łączności CUMULUS Connect, dostęp do Internetu w dowolnej formie (przez sieć LAN, Wi-Fi, GSM, LTE itp.) i konto na serwerze CUMULUS.
Sztywny adres? Nie wymagany.
Przekierowanie portów przez lokalnego admina? Zbędne.
Dostarczany system jest gotowy do działania natychmiast po włączeniu. Umożliwia bezpośrednie podłączenie urządzeń obsługujących komunikację w standardzie TCP-IP, oraz większości urządzeń używających łączności szeregowej.